Nie tylko nowi klienci

Okazuje się, że w większości przypadków firmy skupiają się na pozyskaniu nowych klientów, aniżeli na zatrzymaniu tych starych, tych wiernych. Bez wątpienia w momencie, kiedy mamy swoją firmę, warto byłoby dołożyć wszelkich starań do tego, żeby uprzywilejowani byli nie tylko nowi klienci, ale i również ci stali, jacy zapewniają nam regularne zyski i bez jakich firma naprawdę miałaby problemy finansowe. Z całą pewnością o stałych klientów warto dbać. Wystarczy wprowadzić kilka programów lojalnościowych, żeby móc zauważyć nie tylko to, że stali klienci nas nie opuszczają, ale również ich grono stale się powiększa i stale mamy do czynienia z większą ich ilością. Sami przekonamy się o tym, jak bardzo firma będzie mogła na tym zyskać. Z całą pewnością nowi klienci są ważni, ale nigdy nie powinniśmy zapominać o tych stałych. Bez nich nasza firma nie byłaby w tym samym miejscu, co jest obecnie i warto z wszystkich sił robić wszystko, by czuli się oni docenieni, a z całą pewnością tego nie pożałujemy.